duminică, 3 februarie 2013

Pancake cu banane caramelizate


Stiati ca ieri a fost ziua internationala a clatitelor? Eu nu stiam, dar am aflat de pe facebook. :D 
Asadar si clatitele au o zi internationala.....La noi clatitele au o zi aproape in fiecare saptamana, pentru ca sotului meu ii plac tare mult. Ce-i drept nu aceste clatite americane ci banalele clatite subtiri umplute cu dulceata. Azi am ales sa fac niste pancakes cu banane caramelizate si pot spune ca au fost un fiasco. Nu pot spune ca nu mi-au placut, insa gustul a fost departe de asteptarile mele. Iar sotului meu nu i-au placut deloc. :( A zis ca bananele caramelizate au gust ciudat. :D Asa-i daca e obisnuit toata ziua cu ceva dulce....

-3 oua
-4 linguri zahar
-2-3 linguri ulei
-150-200 ml lapte
-1 vanilie
-1 praf de copt
-6-7 linguri faina

Se separa ouale, galbenusurile se amesteca cu zaharul, vanilia, uleiul si se bat cu mixerul pana se topeste zaharul. Se adauga laptele si faina amestecata cu praful de copt.Batem cu mixerul in continuare pana rezulta un aluat fin si destul de gros. La final adaugam albusurile batute spuma tare. 
Pentru aceste clatite avem nevoie de o tigaie de teflon. Se pune compozitia in tigaie iar in momentul in care apar niste bule se intoarce clatita pe partea cealalta.
Pentru caramel:
-7 linguri zahar
-100 g unt
-2 banane
-3 clementine
Se caramelizeaza zaharul, apoi se adauga untul si cand zaharul caramel s-a dizolvat, se adauga si bananele taiate bucati. Eu am avut cateva clementine care sdeja erau ofilite si ca sa nu le arunc, le-am pus si pe ele langa banane. 





5 comentarii:

  1. Mie imi plac pancakes tare mult! Mai ales cu sirop de artar/caramel. Oare de ce nu v-or fi placut? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi plac. Problema a fost cu bananele caramelizate care nu prea ne-au placut.

      Ștergere
  2. mmm....arat delicioas!! Criss, mie nu-mi plac bananele "coapte", cred ca cu mere ar fi fost mai bune..pupici!!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.