miercuri, 4 mai 2016

Un an...





A trecut  un an de cand a venit pe lume mica mea printesa, Daria.Un an in care ne-am bucurat de fiecare moment petrecut cu ea, cu rasfatata noastra mica si scumpa. Stau si ma uit de multe ori la sutele de poze pe care i le-am facut in decursul acestui an (cred ca n-a fost zi in care sa nu ii fac poze) si nu-mi vine sa cred cat de repede a trecut timpul, cat de repede bebelusa neajutorata care era cand a venit pe lume, a crescut si s-a transformat intr-o mica printesa curioasa, neastamparata, dornica sa vada tot, sa prinda tot , cum descopera incet incet lumea din jurul ei, cum face primii pasi si rosteste primele cuvinte.
E o scumpa, o dulce, e papusica noastra iubita si rasfatata si tot ce pot sa-mi doresc e sa fie sanatoasa si ea dar si noi toti in jurul ei, sa ne bucuram de ea.
 












6 comentarii:

  1. É una stellina.
    Bellissima. Auguroni tesoro e complimenti a te per aver messo al mondo un esserino come Darua.
    Un bacino sulla guanciotta

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba printesa mica...la multi multi anisori!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani!!!! Nu-mi vine sa cred ca a trecut deja un an :) Parca ieri te felicitam pentru bebelina proaspat venita pe lume :D
    Sa aiba viata frumoasa si veselia sa-i lumineze fiecare zi!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Sa stii ca nici mie nu-mi vine sa cred ca deja a trecut un an.... Trece timpul, mult prea repede...

      Ștergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.