joi, 29 septembrie 2016

Chec marmorat cu ciocolata si visine


Checurile nu sunt prajiturile mele favorite, totusi, uneori, rar de tot mai fac cate unul pentru ca e nu necesita mult timp si efort.
Ingrediente:
-4 oua
-120 g unt
-2 linguri iaurt gras (10%)
-200 g zahar pudra
-250 g faina + 1 lingura faina
-1 plic praf de copt
-1 plic zahar vanilat
-1 lingura cacao
-200 g visine
 -1 plic glazura de ciocolata Dr.Oetker 

Intr-un bol se mixeaza untul moale cu zaharul pudra si zaharul vanilat. Se adauga apoi pe rand ouale intregi, iaurtul si se mixeaza bine. Se adauga faina amestecata cu praful de copt. Cam 3 linguri din compozitie punem intr-un bol si adaugam cacao, amestecam si omogenizam. Se pune alternativ compozitie alba si maro si in final se pun visinele. Eu nu le-am decongelat si probabil fiind mai grele, s-au lasat la fund. Se introduce tava in cuptorul preincalzit si se coace prajitura 40 minute. Se face testul cu scobitoarea. Cand e gata, se rastoarna pe un gratar si se lasa sa se raceasca apoi se glazureaza. Pentru prima data am folosit glazura de la Dr. Oetker si am fost foarte multumita atat de gust cat si de consistenta. Plicul se introduce pentru 5 minute in apa fierbinte si glazura va fi suficient de fluida cat sa poata fi intinsa pe prajitura.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.