luni, 1 octombrie 2012

Tort cu trandafiri roz si bordura de ciocolata


Din pacate nu am mai multe poze, tortul a fost o comanda si n-am mai avut timp sa fac poze.
Interiorul, blat cu cacao insiropat, mousse de capsuni, crema cu mascarpone. Acoperit cu ciocolata amaruie, bordura de ciocolata amaruie, ornamente din pasta de zahar si frunzele din ciocolata alba.
Nu mi-a placut cum a iesit frisca ce trebuia sa mascheze imperfectiunile bordurii de ciocolata. Dar mi s-a spart poshul si am fost nevoita sa pun frisca intr-o punga de plastic, pe care apoi am introdus-o in posh si mai mult m-am chinuit. Am vrut sa dau jos toata frisca, sa bat alta si sa ornez din nou, dar din pacate n-am mai avut timp.



4 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.