duminică, 8 mai 2011

Chec din albusuri II


Am casa intoarsa pe dos, ne-am apucat de zugravit si urasc mizeria si dezordinea inevitabila creata insa trebuia facuta si asta. Zugraveala nu dezordinea. :) Si fiind un spatiu destul de mic, un apartament de doua camere, burdusit cu mobila, haine, jucarii si tot ce poate exista intr-o casa, va dati seama ca nu e tocmai o placere sa aduni toate in mijlocul casei, sa te apuci de zugravit si in acelasi timp sa si locuiesti in acea casa. Dar asta e, sper sa fie gata intr-o saptamana.  Nici de gatit n-am prea avut chef si nici loc. Asa ca am facut o razie prin congelator, am gasit niste albusuri in pungi si am facut doua checuri pufoase si aromate. 







4 comentarii:

  1. Arata tare bine.Mi-ai facut pofta.
    Pupic lui Alex, si spor la terminat treaba.

    RăspundețiȘtergere
  2. Que delicia, esto tiene que estar fabuloso.

    Saludos

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.