marți, 10 august 2010

Cheese cake cu afine si piersici


Din afinele culese in excursia la munte, am facut un cheese cake . Nu stiu exact cate au fost, nu le-am cantarit dar aproximativ 250 g.
Pentru blatul de biscuiti avem nevoie de:
-400 g biscuiti 
-150 g unt
-2-3 linguri lapte

Biscuitii macinati se amesteca cu untul moale si laptele. Cum nu am o forma cu peretii detasabili,am facut blatul de biscuiti intr-o cratita, pe hartie de copt si apoi l-am rasturnat pe platou.



Pentru crema avem nevoie de:
-400 ml frisca
-300 g branza de vaci
-250 g zahar pudra
-1 piersica decojita si taiata cubulete
-200 g afine



Afinele se pun intr-un bol de mixer si se zdrobesc cu mixerul vertical. Se adauga branza si zaharul si se amesteca bine, apoi se adauga jumatate din frisca batuta si din nou se amesteca cu mixerul.  In final se adauga bucatile de piersica si restul de frisca si se amesteca cu lingura avand grija sa nu se zdrobeasca piersicile.



Se pune toata crema peste blatul de biscuiti si se orneaza cu piersici si afine.



Peste fructe se toarna glazura din tort gelee transparent.








10 comentarii:

  1. Ce frumos arata! Imi plac afinele la nebunie! Te asteapta un premiu la mine pe blog

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci Kadiavsdutzu. Am sa ridic premiul.

    RăspundețiȘtergere
  3. nici nu vreau sa ma gandesc cat de bun a fost.eu cu blatul de biscuiti nu ma prea omor dar la cheese-cake il folosesc desi mai adaug alune de padure tocate in el.pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  4. ce imi plac mie afinele hmm si cred ca e asa de gustos de numa :) ..pupici Cristina :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesca Sarah. Sa stii ca nici pe mine nu m-a dat pe spate blatul de biscuiti.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata ca de revista.O zi frumoasa sa aveti.

    RăspundețiȘtergere
  7. Merci Micul. O zi frumoasa si voua.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.