marți, 8 noiembrie 2016

Chiftelute din paine


Chiftelutele acestea le-am facut intr-o zi cand am constatat ca am aproape o paine intreaga, cumparata cu trei zile in urma si care daca nu s-a mancat, cel mai probabil ar fi sfarsit in cosul de gunoi. Asa ca , am reciclat painea, cuprinsa de sentimentul de vinovatie ca arunc atat de multa mancare, in timp ce unii n-au ce pune pe masa...Si asa au aparut aceste chiftelute care au fost pe placul tuturor. Ar fi mers un sos tzatziki langa ele, dar nu aveam castraveti acasa si era prea urat afara ca sa mai imbrac pitica si sa cobor la cumparaturi, asa ca le-am mancat cu un sos ketchup (facut de mine), usor picant.

Ingrediente:
-400 g paine
-250 ml lapte
-2 oua
-100 g cascaval
-5 bucati usturoi
-sare
-piper
-boia de ardei
-ulei pentru prajit

Painea se rupe in bucati si peste bucatile de paine se toarna laptele. Se lasa cateva minute pana cand painea va absorbi laptele, apoi se da prin masina de tocat carne. Peste paine se adauga ouale, cascavalul ras, usturoiul zdrobit, sarea, piperul, boiaua de ardei, se omogenizeaza si cu mainile umezite se formeaza chiftelutele care se prajesc in ulei. Se scot pe hartie absorbanta, se lasa sa se raceasca apoi se servesc cu salata sau cu sosurile preferate.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.