sâmbătă, 19 iulie 2014

Vacanta Mamaia 2014


S-a terminat si vacanta din acest an, a fost superb, am prins o saptamana foarte frumoasa, o singura zi cu nori si fara soare, dar am profitat la maxim de fiecare clipa petrecuta la malul marii. Nu mai e niciun secret ca sunt indragostita de mare si de statiunea Mamaia, unde mi-am petrecut vacantele in ultimii ani si unde am sa ma intorc de fiecare data cu mare drag. 
De aceasta data am ales hotelul Perla care este amplasat intr-o zona foarte buna aproape de satul de vacanta, ceea ce m-a facut sa optez pentru acest hotel. Greseala mea a fost ca n-am cautat pareri si impresii inainte de a face rezervarea, tocmai de aceea am sa fac un review pentru cei interesati, sa stie la ce se pot astepta si sa nu se trezeasca apoi ca isi rateaza vacanta. Am sa pun si niste poze cu hotelul si camera in care am fost cazati. 


  Vreau sa va spun ca cele trei stele afisate se regasesc doar in holul hotelului, care arata chiar foarte bine. Camerele in schimb nu seamana cu cele afisate pe site. Poate ca sunt si camere renovate, cu mobila noua dar nu pentru muritorii de rand. :D Eu insa nu sunt o pretentioasa, astfel ca nu m-a deranjat faptul ca mobilierul e vechi si doar revopsit si lacuit, insa ar putea cel putin sa isi innoiasca stocul de prosoape si sa nu mai puna prosoape rupte si gaurite. Si ar trebui sa schimbe macar mocheta de pe coridoare, mocheta care e destul de jerpelita si da un aer de vechi hotelului. A, si sa rezolve si canalizarea, pentru ca vine un miros tare urat in baie si scurgerea e infundata. Camerele nu au balcon, ceea ce e destul de incomod pentru ca nu aveti unde sa uscati prosoapele de plaja. Fiecare camera e dotata cu aparat de aer conditionat, televizor, frigider, telefon. Hotelul are piscina proprie, dar noi nici macar nu ne-am dus sa vedem piscina, pentru ca mi se pare neinteresant sa mergi la mare si sa faci baie in piscina. :D Pe site si la intrarea in hotel e afisat WiFi gratuit. Nu exista decat in holul hotelului. Din camere nu puteti intra pe net, deci minciunica. :D
Micul dejun tip bufet suedez e bogat si variat, astfel ca ii contrazic pe carcotasii de pe forumuri, care spuneau ca nu ai ce sa mananci. In fiecare dimineata aveau parizer, salam, sunca, cremvusti, cabanos, telemea, cascaval, branza cu oregano sau un alt tip de branza cremoasa, o multime de salate (salata orientala, salata rio cu orez, ceva mezeluri si verdeturi, salata cu paste, salata de cartofi cu maioneza, salata de varza cu porumb si maioneza, salata de varza alba si varza rosie, salata de cartofi cu cremvusti si castraveti murati, salata asortata, salata a la rousse, salata de sfecla rosie, rosii, castraveti, castraveti murati, masline negre si verzi, iaurt, lapte, cafea, suc de portocale, suc de visine, cereale de doua feluri, compot, orez cu lapte, biscuiti de vreo 2-3 feluri, cozonac, unt, gem, paine alba si neagra, chifle cu seminte si cam atat imi amintesc acum. Acum sigur ca intotdeauna se vor gasi carcotasi dar la pretul platit nu poti avea pretentia sa ti se serveasca icre negre de exemplu. :P Personalul de la hotel si din restaurant e dragut si amabil, exceptand-o pe blonda de la receptie care e o mare nesimtita si nu doar eu am intrat in conflict cu ea ci multe alte persoane. Noi am ajuns dimineata la 9, dupa un drum de 14 ore cu trenul, in conditii infernale. Cand am ajuns i-am dat voucherul in care am pus si niste bani, 30 lei, care se pare ca n-au fost suficienti din moment ce nici macar n-a spus un "multumesc" si ne-a tinut in holul hotelului trei ore. Prietena mea i-a dat 50 lei si a stat tot trei ore, de la 5 dimineata pana dupa ora 8, desi erau suficiente camere libere. Doar in cele trei ore cat am stat in hol s-au eliberat cel putin 10 camere, insa receptionera n-a sunat pe nimeni din cei ce asteptau dupa cazare. Ii dadea fiecarui turist cate un nr. de ordine (noi aveam nr. 14) si le spunea ca ii suna cand se elibereaza o camera Dupa trei ore de asteptare si plina de nervi am sunat la agentia de unde am achizitionat sejurul (Litoralul romanesc) si acum si de fapt de unde cumpar de 5 ani incoace. Au cele mai mici preturi si cele mai bune oferte, sunt draguti si operativi deci raman fidela acestei agentii.
  Revenind la cazare, in decursul anilor am fost la diverse hoteluri in Mamaia (Select, Lotus, Patria de doua ori, Dunarea) si niciodata n-a trebuit sa astept ore in sir sa ma cazeze. Cei de la agentie au fost foarte draguti si au sunat la hotel si in 5 minute ne-au si cazat.Altfel puteam sta mult si bine in hol...
Una peste alta, singurul motiv pentru care nu m-as mai intoarce la acel hotel e cucoana blonda de la receptie, in rest nimic nu m-a deranjat atat de tare incat sa nu revin. In privinta curateniei, nu am ce sa le reprosez, se facea curatenie zilnic in camera, prosoapele erau schimbate la doua zile, la trei zile ne-a schimbat si lenjeria, deci eu zic ca e in regula. Insa repet, nu e recomandat celor foarte pretentiosi.
 Coridor (etaj VI)


imagini din holul hotelului






camera







Vedeam rasaritul din camera



Dar vedem si lucruri mai neplacute. :P Cum e sa fii turist la mare si sa te trezesti ca ti-a disparut masina? In hotel e afisat ca masinile parcate neregulamentar sunt ridicate si taxa e de 800 lei. Dar un hotel care are peste 200 camere ar trebui sa aiba si locuri de parcare pe masura, pentru ca 80% dintre turisti merg cu masina. 



Dar sa lasam lucrurile neplacute si sa mergem la plaja. ;)



si profitam din plin de soare, plaja, mare calda si curata, fara alge, valuri inspumate



























Suntem un popor de oameni civilizati, dupa cum se vede :P



cel mai tare ma enerveaza cucoanele care rontaie seminte (bleah) si arunca pe nisip cojile



dar si turistii ca acestia care isi pun gunoaiele sub sezlonguri si le lasa cu nonsalanta acolo cand pleaca de pe plaja



si evident, administratorii plajelor, care pe langa faptul ca au niste preturi nesimtite ( 20 lei/sezlong) nici nu curata plajele si a doua zi ai norocul sa nimeresti un astfel de sezlong cu gunoaie pe sub el.
Nu stiu de ce agentii de la Romnational, care patruleaza pe plaja nu dau si amenzi turistilor nesimtiti. Poate asa fiecare ar constientiza ca plaja nu e numai a lui, nu e o groapa de gunoi si ar face macar doi pasi pana la pubele si cu un minim de efort si bun simt ar pastra plaja curata. 
Lasand la o parte aspectele negative, marea e superba si merita sa ne bucuram de fiecare moment petrecut pe malul marii. 
 Nu puteam rata evident plimbarea cu vaporasul 




Si de aceasta data am avut marele noroc sa vedem delfini in mediul lor natural. Din pacate erau destul de departe si cu telefonul n-am reusit sa-i fotografiez, desi am incercat sa ne apropiem de ei, dar nici ei nu stateau pe loc. :D





Satul de vacanta cu parcul de distractii e una din atractiile statiunii Mamaia. Ne-am dat si noi cu roata uriasa si am fost la inaltime. ;)







O treaba buna facuta de primaria Constanta este pasarela din Mamaia care a dus fluidizarea circulatiei, desfiintand trecerea de pietoni inspre satul de vacanta, unde era mereu haos. Am inteles ca mai sunt si alte astfel de pasarele, dar noi nu le-am vazut.









Plaja lui Teo



Liviu Guta :D



Mihai Constantinescu (arata senzational ! )



cu prietena mea Florentina









cu puiutul meu




plimbarea pe ponton e atat de placuta si relaxanta, mai ales cand nu e multa lume









si ne luam la revedere de la marea noastra draga cu speranta ca ne vom revedea si la anu'



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.