sâmbătă, 21 iunie 2014

Final de clasa a IV-a

Parca mai ieri paseam timizi in curtea scolii, in prima zi de scoala. O noua etapa incepea. Paseam pentru prima data intr-o scoala mult prea mare si rece comparativ cu gradinita primitoare si plina de jucarii. Faceam cunostinta cu doamna invatatoare, cu oarecare teama si nu stiam inca atunci ca in decursul celor patru ani aveam s-o indragim atat de mult incat sa ne despartim cu lacrimi la final si cu dorinta de a intoarce timpul inapoi si a reincepe clasa I. :D



Cei patru ani in care doamna invatatoare cu pricepere, talent si cu o infinita rabdare ne-a pus creionul in mana si ne-a invatat sa deslusim tainele cifrelor si a literelor au trecut mult prea repede. Dar si cu folos, pentru ca am invatat multe, ne-am straduit sa fim constiinciosi si am fost rasplatiti pe masura eforturilor. :) Cu premiul I din clasa I pana in clasa a IV-a.



 
A venit vacanta! De aceasta data intampinata cu mai putin entuziasm, ba chiar cu tristete pentru ca dupa patru ani frumosi petrecuti ca intr-o familie, a venit momentul sa ne despartim de doamna invatatoare si oarecum si de copilarie. Cu regrete, cu lacrimi, cu imbratisari si multe amintiri frumoase ne-am luat ramas bun cu promisiunea ca ne vedem la toamna, chiar daca nu in aceleasi conditii ca si pana acum. Serbarea de final a fost una foarte reusita, din pacate n-am reusit sa fac prea multe poze, dar sper sa mai primesc pe parcurs cateva de la parintii care au reusit sa faca poze mai frumoase. Emotionati, frumosi, talentati, copiii ne-au incantat cu scenete, poezii, cantece.















premiantii de pe locul I


Sunt tare mandra de Alexutul meu care s-a mentinut in grupa I din clasa I pana in clasa a IV-a.  Felicitari puiutul meu, felicitari si multumiri doamnei invatatoare.


si am incheiat clasa a IV-a cu o distractie pe cinste :)


Un comentariu:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.