marți, 16 martie 2010

Muffinsi cu gem de visine


-3 oua
-10 linguri zahar
-7 linguri ulei
-200 ml iaurt
-12-13 linguri faina
-1 praf de copt
-1 vanilie
-coaja de portocale
-stafide
-gem de visine


Se bat ouale, se adauga zaharul, vanilia, coaja de portocale, uleiul, iaurtul si in final faina amestecata cu praful de copt. Compozitia nu trebuie sa curga de pe palele mixerului, astfel incat daca e prea moale, se mai adauga o lingura de faina.


In formele de briose se pun cosulete de hartie speciala pentru briose.  In cosuletele de hartie se pune o lingura de compozitie, apoi o lingurita gem de visine si din nou putina compozitie pentru muffinsi.


Se coc in cuptorul preincalzit aproximativ 30 minute, pana devin aurii.


Se glazureaza cu ciocolata.



sectiunea

8 comentarii:

  1. wow,cris cat de bine arata muffinsi tai...mi-am amintit ca acum si eu unii care asteapta sa fie postati dar nu sunt pe departe la fel de aspectuosi ca si ai tai....ador combinatia de briose si gem de visine...mai ales ca ai pus si cioco deasupra:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci draga mea. Esti foarte tanara si priceputa. Mai ai tot timpul sa inveti. Data viitoare sigur vor iesi mai bine. Eu la varsta ta nu stiam sa fac atatea prajituri cate faci tu.

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine muffinsii tai, Criss.

    RăspundețiȘtergere
  4. vai de capul meu muffins cu visine !!!vreau si eu ca tare mult imi plac visinele.pupicei
    PS am gasit 56 de monede pe plantatia ta.nu-i mult dar poate maine am mai mult noroc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Multumesc mult Sarah. Si pentru monede.

    RăspundețiȘtergere
  6. azi am fost mai norocoasa am gasit 61 de monede.pup si succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  7. deliciosi cu gem de visine,cu siguranta!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.