duminică, 8 iulie 2012

Vacanta ...si ceva dulce


Am intrat azi pe blog, dupa o saptamana de absenta si am constatat ca ...suntem in iulie si eu n-am postat inca nimic. :) Sunt in concediu si asta e o scuza plauzibila :D. Mi-am dedicat aceste zile in exclusivitate lui Alex si am petrecut mult timp impreuna. In fiecare zi la strand la balaceala. Si in seara asta plecam in vacanta la mare. Din nou la mare pentru ca in opinia mea cuvantul "vacanta" e sinonim cu marea pe care eu o iubesc atat de mult. Ma ingrozeste doar drumul lung si obositor cu trenul dar parca mai conteaza cand stiu ca maine la ora aceasta ma aflu pe plaja din Mamaia ? :D 
Am pregatit si ceva dulce desi pe caldura asta e o crima sa mai aprinzi si focul in cuptor...Dar avand in vedere ca sotul meu ramane acasa, i-am facut un chec simplu din albusuri


in care am adaugat niste cirese si merisoare si pe care l-am glazurat cu ciocolata amaruie. Reteta se gaseste  aici .


Sedinta foto necosmetizata :D, doar cateva poze facute la repezeala pe aragaz ca acolo am lumina mai buna. 






3 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.