miercuri, 4 decembrie 2013

Declaratie de dragoste


N-am mai postat de mult poze cu Fufu, iepurasul nostru scump si dragalas. Si ieri l-am prins in momente de tandrete :D cu Alex. De fapt cred ca pe Alex il iubeste cel mai mult, il "pupa" de cate ori se apropie Alex de el. Il mai si trage de par cate o data, il mangaie cu labutele chiar daca uneori fara sa vrea mai si zgarie. Spuneti si voi cum sa ma supar eu pe el ca imi roade cablurile :D, perdelele si in general tot ce apuca? Cand e asa iubitor si dragalas? Pozele nu sunt grozave calitativ, sunt facute cu telefonul, dar am surprins esenta. Avem de invatat de la animale.







2 comentarii:

  1. Ce draguti sunt amandoi! Clipe de neuitat!

    RăspundețiȘtergere
  2. MVAIII !!!:))))Ce bijuterie de iepurila!Nu ai cum sa te superi,nici eu nu ma pot supara pe pisica mea,care pe langa mobila,mi-a zgariat haine,posete de piele.....:)))

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.