luni, 3 februarie 2014

Spanac cu lapte - Dukan


Azi tot o reteta Dukan, conforma cu perioada de croaziera, PL. Daca va place spanacul, aceasta reteta va fi pe gustul vostru. De aceasta data am ales varianta de spanac congelat, pentru ca se face rapid si e si foarte ieftin. Pentru 3 portii avem nevoie de urmatoarele ingrediente:

-450 g spanac congelat
-300 ml lapte degresat 0.1%
-1 lingura amidon
-2-3 linguri tarate de ovaz fin macinate
-1 catel de usturoi
-sare dupa gust

Intr-un vas amestecam 300 ml lapte degresat ci amidonul si taratele de grau si punem la fiert amestecand in continuu. Adaugam spanacul fara a-l decongela in prealabil si lasam sa fiarba . Adaugam usturoiul zdrobit si sarea si cam asta e tot. Servim cu oua posate sau ochiuri romanesti. Eu am spart oul intr-o punga, pe care am legat-o si am pus-o intr-o cana cu apa la fiert. Am uitat si l-am fiert mai mult decat ar fi trebuit, dar in general nu trebuie fiert mai mult de 3.5-4 minute. 




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.