marți, 21 august 2012

Tarta cu prune 2




Zilele trecute o prietena bloggerita mi-a atras atentia ca o cucoana numita Florentina Dira si-a insusit niste poze de la o reteta de-a mea si culmea tupeului, participa cu aceste poze la un concurs organizat de Fairy. Deja faptul de a fura de la altii orice, inclusiv poze de pe bloguri a devenit obisnuinta si incep sa cred ca e o "calitate" specifica romanilor. Oricum toata lumea ne face tigani, hoti , etc., asa ca de ce sa ne mai deranjam, de ce sa nu ne dam cu totul arama pe fata? Sigur ca nu sunt singura patita si multe fete au intampinat astfel de probleme. Probabil vina mea e ca nu am obiceiul sa-mi semnez pozele. Ei bine, am sa incep de acum...daca nu uit.:)
Si acum sa trecem la oile noastre, adica la tarta noastra mai precis. :)
Tot ce va pot spune despre aceasta tarta este ca e delicioasa, reteta am gasit-o pe blogul lui Edith, unde am mai ochit inca o tarta cu prune care va urma si ea in curand.

Pt aluat:
-350 g faina
-150 g unt
-80 g zahar
-1 ou
-un varf de cutit de sare
-4-5 lg apa rece
Pt umplutura:
-700 g prune
-3 lg de zahar
-2 lg amidon
-2 lg gris







5 comentarii:

  1. Arata minunat tarta ta si sunt sigura ca e foarte aromata! Cat despre hotia de care vorbesti, din pacate nu sunt multi cu bun simt pe lumea asta. Semneaza pozele, desi nici asta nu e o garantie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc draga mea.
    Intr-o vreme semnam pozele, apoi am renuntat, acum am sa incep din nou sa le semnez. Desi stiu ca se pot sterge si semnaturile.

    RăspundețiȘtergere
  3. Este atat de buna ca as gusta si eu putin!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata perfect! Imi pare rau ca se fura si de aici! Se pare ca nu ne putem apara, oricat ne-am semna pe poze! Unii chiar castiga concursuri cu retete furate!!! Asta e...

    RăspundețiȘtergere
  5. Arata minunat tarta! Sun un mare fan al tartelor cu fructe si cu prune e the best.
    Imi pare rau pt patania ta cu pozele furate :(

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.