marți, 23 ianuarie 2018

Chiftelute din linte


Azi vin din nou cu o reteta Sun Food, simpla si rapida, asa cum v-am obisnuit. Prietenii de la Sun Food, au grija sa ne usureze viata si sa ne scurteze timpul petrecut in bucatarie. Cu ajutorul acestor conserve putem pregati rapid aperitive, supe, ciorbe sau feluri principale si evident deserturi delicioase. Azi va propun niste chiftelute din linte, senzationale, pe care trebuie sa le incercati.
 
Ingrediente:
-2 conserve de linte Sun Food
-2 oua
-80 g cascaval ras
-4+2 linguri pesmet
-3 catei de usturoi
-sare
-piper
-pudra de chilli(optional)
-ulei pentru prajit

Lintea se pune intr-o strecuratoare sa se scurga bine. Se pune apoi intr-un bol , se poate zdrobi sau lasa ca atare. Eu am preferat sa n-o zdrobesc, pentru ca mi-a placut textura chiftelutelor si cum se simteau bobitele de linte cremoase cand muscam din chiftele. :) Se adauga ouale, cascavalul ras, cele 4 linguri de pesmet, sarea, piperul si pudra de chilli. Puteti omite pudra de chilli, eu am pus putina pentru ca imi place mancarea usor picanta. Cu palmele umezite se formeaza chiftelutele, se tavalesc prin pesmet si se prajesc pe ambele parti, in ulei incins, pana se rumenesc.
Se servesc cu o salata sau cu diverse sosuri. Sunt absolut delicioase.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.