luni, 30 aprilie 2018

Tarta cu crema de branza si piersici


Suntem fani ai deserturilor cu branza si fructe si ca de fiecare data, prietenii de la Sun Food ne vin in ajutor, furnizandu-ne cele mai gustoase si sanatoase conserve, fara aditivi si fara un adaos mare de zahar. Aceasta tarta, pe cat de frumoasa, pe atat de delicioasa, a avut mare trecere la noi. Pitica mea imi spunea "veau tot", adica "vreau tort" si pe buna dreptate, pentru ca poate inlocui cu succes un tort pentru o ocazie festiva. Modul de preparare este unul extrem de simplu, asta si datorita fantasticului robot Tefal Masterchef Gourmet, pe care eu il iubesc.

Aluat de tarta:
-300 g faina
-1 ou
-125 g unt rece
-3 linguri zahar pudra
-coaja rasa de la o lamaie
-2 linguri apa rece
-1/2 lingurita bicarbonat de sodiu stins cu suc de lamaie
Ingrediente umplutura:
-1 kg branza de vaci cremoasa (Pilos am folosit eu)
-1 cutie compot de piersici Sun Food
-200 g zahar
-1 lingurita esenta de vanilie
-1 plic zahar vanilat
-2 linguri amidon alimentar
-2 linguri gris
-4 oua
-2 linguri smantana grasa
Pentru crusta, se amesteca faina cu zaharul pudra si se adauga cubuletele de unt rece. Cu degetele se amesteca untul cu faina, astfel incat sa capete un aspect faramicios. Se adauga coaja rasa de lamaie, oul batut, bicarbonatul de sodiu stins cu zeama de lamaie si apa rece. Se formeaza o bila de aluat nelipicios, care se inveleste in folie alimentara si se pune in frigider o ora.

Pentru umplutura, se bat ouale impreuna cu zaharul si zaharul vanilat, pana isi dubleaza volumul si se deschid la culoare. Se adauga branza de vaci. Se adauga si smantana si esenta de vanilie, grisul si amidonul.
Aluatul se intinde in forma de tort cu pereti detasabiliastfel incat sa imbrace si peretii formei. Se toarna 1/3 din umplutura si se aseaza jumatatile de piersici, asa cum se poate vedea si in imaginile de mai jos. Se toarna restul de umplutura si se introduce tava in cuptor, pe treapta a doua a aragazului si se coace tarta la foc mic, aproximativ o ora si jumatate. Cand o scoateti din cuptor, la mijloc inca nu e intarita de tot, dar pe masura ce se raceste, se va intari. Se lasa sa se raceasca, apoi se pune in frigider cateva ore, sau pana a doua zi.
Tips: Pentru siguranta si pentru un aspect frumos si felie perfecta, scurgeti branza in prealabil. Eu n-am facut asta, pentru ca nu m-am asteptat ca branza de la Lidl sa fie atat de plina de apa. Pana acum nu mi s-a intamplat niciodata, dar acum am ramas neplacut surprinsa. Din acest motiv, tarta nu s-a putut felia perfect.

Adăugați o legendă











Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.