sâmbătă, 29 august 2015

Prajitura cu branza si stafide


De cateva zile am incarcat pozele si incerc sa postez si reteta, dar timpul nu-mi ajunge sa le fac pe toate asa cum as vrea. Asadar, nici vorba de timp pentru pozat etapele retetei. Asta ca sa-i raspund si celei care m-a "tras de urechi" zilele trecute, spunandu-mi printr-un mesaj pe blog ca am devenit superficiala si ca postez doar poze finale. Nu, n-am devenit superficiala, am devenit mamica si ca orice mamica de bebelus de 3 luni, sunt foarte ocupata. In plus mai am un pui mai mare, de 12 ani, deci de aici si "superficialitatea" mea. Prin urmare daca respectiva anonima (evident, a postat un mesaj fara sa-si dea numele) e nemultumita de prestatia mea, e libera sa plece si sa nu-mi mai acceseze blogul. Oricum pentru mine blogul nu e o sursa de venit, e doar o pasiune si asa vreau sa ramana, deci un click sau o vizita in plus sau in minus nici nu ma imbogateste nici nu ma saraceste. Bun, sa trecem la reteta.

Crema de branza:
-500 g branza de vaci
-1 lingurita extract de vanilie
-2 oua
-100 g zahar
-50 g stafide

Blat:
-300 g faina
-1 plic praf de copt
 -2 linguri cacao
-2 oua
-150 l ulei
-200 g zahar
-200 ml lapte

Pentru crema de branza, eu de aceasta data am folosit o branza degresata, dar cel mai bine e sa folositi o branza de vaci mai grasa si bine scursa. Se bat ouale cu zaharul si vanilia, se adauga branza de vaci si stafidele hidratate. Optional puteti adauga si esenta de rom.
Pentru blat, se pun intr-un bol ouale, zaharul si uleiul si se bat cu mixerul pana se spumeaza si se topeste zaharul. Se adauga apoi alternativ faina amestecata cu cacao si praf de copt si laptele. Compozitia se toarna intr-o tava 20/30 tapetata cu hartie de copt. Din loc in loc se pune cate o lingura de crema de branza. Se coace prajitura 35-40 minute. Se lasa sa se raceasca si se pudreaza cu zahar.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.