duminică, 30 martie 2014

Tarta cu leurda - Dukan


Cu doua saptamani in urma am cumparat leurda si am facut o tarta Dukan. Nu am publicat atunci reteta pentru ca nu prea mi-au iesit pozele. Am cumparat vineri din nou leurda in ideea de a repeta tarta, pentru ca mi-a placut gustul. Desi nu se compara cu o tarta adevarata, cu aluat crocant si umplutura de leurda cu branza telemea, cascaval si tot tacamul. :D Insa planurile s-au schimbat si din leurda am facut o ciorba si niste muffins deliciosi. Asadar am decis sa postez reteta chiar daca pozele nu mi-au placut. Oricum nu toate pozele imi ies mie asa cum mi-as dori.

Pentru crusta m-am inspirat din bucataria lui Edith, unde am vazut o tarta cu lime si am adaptat reteta de crusta . Numai ca tava mea de tarta e prea mare iar crusta n-a fost suficienta, dar data viitoare am sa fac mai multa crusta.

Pentru crusta
-6 lg tarate de ovaz
-4 lg tarate de grau
-2 lg branza degresata
-1 ou
-3 lg de lapte 0,1% (Zuzu roz folosesc eu)
-sare

Umplutura:
-1/2 kg leurda
-1 cutie branza Fagaras 3% (mai slaba nu am gasit)
-2 oua
-sare

Pentru crusta se amesteca toate ingredientele si cu ajutorul unei linguri se intind in forma de tarta. Eu am folosit forma de yena pentru ca stiu sigur ca nu se lipeste. In forma de tabla nu cred ca se poate coace o astfel de tarta, fara niciun fel de grasime si sa nu se lipeasca.

Pentru umplutura, se spala leurda si se opareste in apa cu sare. Se scurge apoi si se toaca cu cutitul, nu foarte marunt. Ouale se bat, se amesteca cu branza Fagaras, sarea, piperul si se amesteca cu leurda. Se toarna acest amestec in tava de tarta, peste crusta si se coace tarta 25-30 minute pana cand crusta s-a rumenit. 
Enjoy!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.