luni, 10 martie 2014

Tort aniversar "40"


Parintii mei au implinit 40 de ani de casnicie, ocazie cu care le-am facut acest tort delicios, cu mousse din trufe de ciocolata si mousse de mascarpone. Sa-mi traiasca sanatosi, tineri si frumosi muuuulti multi ani. 
Cu aceasta ocazie am facut si primele lacramioare din pasta de zahar. Fara decupator, doar cu coada unei pensule si cu ajutorul unei forfecute.  :) Pentru cine e interesat, vreau sa spun ca pentru flori am folosit pasta de zahar a Lissei (am reteta pe blog), dar am dublat cantitatea de gelatina si in plus am adaugat cateva marschmallow albe, ceea ce a contribuit la elasticitatea pastei. Eu sunt multumita de ce mi-a iesit si cred ca se vede ca si florile sunt mai frumoase decat de obicei. Cineva care e mai priceput, mai talentat dar are si mai mult timp decat mine, poate modela cele mai frumoase flori din aceasta pasta.






6 comentarii:

  1. Tantissimi Auguri ai tuoi genitori..è un bel traguardo!!
    Non potevi fare regalo più dolce..Bellissima.
    Buona serata !!
    Inco

    RăspundețiȘtergere
  2. está linda deve ser bem gulosa.

    beijinhos

    RăspundețiȘtergere
  3. buna casa de piatra parintilor tai multa sanatate si fericire ai un blog minunat cu retete super gustoase te rog frumos daca vrei sa pui reteta de tort arata fff fain succes in continuare cu drag ely

    RăspundețiȘtergere
  4. La cat mai multi ani fericiti parintilor tai.

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte frumos! La multi ani parintilor tai!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.