miercuri, 15 august 2012

Musaca de vinete, dovlecei si rosii


Azi vin cu o reteta simpla dar delicioasa, bazata pe legume. Nu stiu daca se poate numi musaca, dar oricum seamana mult cu musacaua, atat doar ca-i lipseste carnea :)  Am mai spus ca nu sunt fan carne si prefer mancarurile pe baza de legume. Si pentru ca am primit de la niste prieteni o ladita plina cu legume proaspete si bio :), am trecut la treaba. 

-2 vinete
-2 dovlecei
-3 rosii
-2 bucati usturoi
-branza feta (sunt sigura ca mozzarella ar fi ideala la acest fel de mancare)
-cascaval
-sare, piper
-busuioc verde
-ulei de masline

Dovleceii si vinetele se curata de coaja si se taie rondele. Se presara sare deasupra si se lasa 15-20 minute sa se inmoaie. Eu am preferat o varianta mai light si am pus legumele crude insa cu siguranta ar fi fost mai gustoasa daca as fi prajit rondelele de vinete mai intai. Intr-u vas termorezistent se pune putin ulei, apoi se aseaza rondelele de dovlecei, vinete, branza feta, rosii,busuioc, usturoi, cascaval, dupa care din nou repetam straturile de legume, ultimul fiind cascavalul ras. Am pus destul de putin deasupra, ar fi mers mult mai mult cascaval. Stropim cu ulei de masline si turnam o cescuta suc de rosii diluat cu putina apa. Dam tava la cuptor pentru cel putin o ora. Servim cu sau fara smantana. (Fara de data asta :) )







3 comentarii:

  1. ei da, o reteta perfecta pt. mine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place, eu sunt fan carne, dar imi plac la nebunie si legumele!! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am prajit putin rondelele de vinete :) si a iesit o nebunie! vara si eu mananc mai mult legume dar si paste in diferite combinatii :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.