vineri, 29 decembrie 2017

Rulada cu fructe tropicale



 Cu ajutorul prietenilor de la Sun Food, gatim nu numai mancarurui rapide si delicioase ci si deserturi spectaculoase, precum aceasta rulada cu crema mascarpone si fructe tropicale. Credeti ca poate exista ceva mai bun de atat?

Pentru blat:
-4 oua
-4 linguri zahar
-2 linguri ulei
-4 linguri faina
 
Crema:
-250 g mascarpone
-250 ml frisca
-3-4 linguri zahar pudra
+
 -1 conserva fructe tropiocale Sun Food

Se bat albusurile spuma, se adauga zaharul si se bat in continuare pana se topeste zaharul, apoi se adauga uleiul si galbenusurile si se amesteca bine, iar la final se adauga faina, amestecand usor cu lingura pana se inglobeaza. Se toarna amestecul pentru blat intr-o tava de la aragaz, tapetata cu hartie de copt. (Eu pentru rulade folosesc intotdeauna tava de la aragaz.) Se coace blatul 14 minute (dupa cuptorul meu :) ). In tot cazul cand incepe sa devina auriu pe margini, e gata. Eu niciodata nu aplic metoda cu rulatul blatului intr-un prosop umed, pentru ca am patit-o o data si am aruncat rulada cu tot cu prosopul cu care ar fi trebuit sa o rulez. :). De atunci las blatul cateva minute sa se racoreasca, apoi o rulez cu hartia de copt.
Pentru crema, se amesteca frisca cu zaharul pudra si cu mascarpone si se bate bine pana devine o crema suficient de tare.Cu ajutorul unei pensule de silicon, am insiropat foarte putin rulaza cu zeama de la compotul de fructe tropicale, am pus jumatate din cantitatea de crema, am adaugat fructele tropicale si am rulat strans. Cu restul de crema si fructe am decorat rulada. Dupa doua ore de stat la frigider, e perfecta.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.