sâmbătă, 6 mai 2017

Tort printesa


De cand a inceput sa ma pasioneze arta decorarii torturilor, mi-am dorit sa realizez un tort printesa. Numai ca nu am avut ocazia pana acum sa fac un astfel de tort, pentru ca nu mi s-a cerut. Dar acum am si eu printesa mea, care tocmai a implinit 2 ani, astfel ca i-am facut printesei mele, un tort printesa. :)
Luna mai este plina de evenimente in familia noastra, in mai ne-am casatorit, in mai s-au nascut ambii copii ai nostri, asa ca avem multe motive de a ne sarbatori cu cate un tort. :)
Tortul in sine e foarte simplu de facut, se monteaza intr-un bol, eu am folosit un bol obisnuit de mixer pentru rochia printesei. Sigur ca ideal ar fi fost sa modelez din pasta de zahar si printesa, dar timpul nu mi-e prieten.
Interiorul tortului e diplomat, cu frisca naturala, iar decorul e frisca naturala Dorna si mascarpone. Am preferat pentru un decor simplu, dar comestibil, in locul unui decor mai sofosticat, din pasta de zahar, dar care s-ar fi aruncat. Dar cu siguranta am sa experimentez si varianta cu pasta de zahar.

Pana atunci, va pun si cateva poze cu printesuca mea frumoasa, care in urma cu doua zile a implinit 2 ani. Deci doi ani frumosi (chiar daca ea spune ca are "tei" sau "patu", dar nicidecum "doi" :D ).









Poze decente cu sectiunea nu am, dar tot va arat o manuta pofticioasa . :)


2 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.