duminică, 24 iulie 2016

Spuma de mure


Dupa spuma de capsuni si cea de zmeura, a venit si randul celei de mure.  E un desert usor de facut, rapid si foarte aromat. Alor mei nu le prea plac aceste spume, astfel ca am facut doar o portie mica, dintr-un singur albus ce mi-a ramas de la o maioneza. De aceasta data n-am mai oparit albusul, am ales din comoditate varianta mai simpla si mai rapida.

Ingrediente:
-1 albus de ou
-4 linguri zahar
-1 ceasca mica mure
-1 lingurita suc de lime

Albusul se bate spuma, apoi se adauga treptat zaharul si se bate pana se topesc cristalele de zahar. Se adauga sucul de lime si murele si se bate cu mixerul pana rezulta o spuma ferma, aromata si frumos colorata. :D Se serveste rece si e delicioasa.




Un comentariu:

  1. am cumparat 2 kg de mure saptamana trecuta...le-am mancat :)
    acum ma sacrific si mai cumpar!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.