duminică, 19 iulie 2015

Sorbet de piersici


Ingrediente:
-6 piersici
-5-6 linguri zahar (sau dupa gust)
-zeama de la o jumatate de lamaie
 -frunze de menta (optional)

Piersicile se decojesc, se pun intr-un bol, se adauga zeama de lamaie, zaharul si optional cateva frunzulite de menta. Daca nu va place menta, puteti sa n-o adaugati decat la decor. ;)
Cu un blender vertical se mixeaza piersicile pana rezulta un fel de piure. Piureul obtinut, pus intr-o caserola de plastic, se pune in congelator pentru 3-4 ore, timp in care se mai scoate vasul din cand in cand si se amesteca sorbetul pentru a sparge acele de gheata. 
Delicios si racoritor. Pacat ca nu am o lingura speciala pentru inghetata, ar fi aratat mai bine sub forma de globuri.




3 comentarii:

  1. Buna ziua!

    V-am urmarit activitatea in cadrul bloggului pe care il aveti si consider ca ati indeplini cu succes profilul candidatului care sa se potriveasca pentru noul format de emisiune culinara pe care PRO TV se pregateste sa o lanseze vara aceasta. Ati fi interesata sa apareti intr-un astfel de show? Va place sa gatiti si vreti sa impartasiti si celorlalti pasiunea pe care o aveti, dar pe care nu ati explorat-o niciodata la maximum? Noi va putem oferi ocazia sa faceti acest lucru! Daca sunteti interesata, lasati-mi un numar de telefon pentru a va putea oferi mai multe detalii. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna ziua! Va multumesc pentru mesaj si pentru invitatia lansata. Ma simt onorata si ma bucur ca imi urmariti activitatea pe acest blog. Din pacate oricat de mult mi-ar surade sa particip la emisiune, pentru moment nu pot accepta invitatia dvs., deoarece am un bebelus de 2 luni care are nevoie in permanenta de mine. Dar poate vor mai fi si alte ocazii. Va multumesc !

      Ștergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.