miercuri, 11 decembrie 2013

Selectie fursecuri


Stiu ca in aceasta perioada sunteti in cautare de retete care mai de care mai bune si mai interesante asa ca m-am gandit sa vin in ajutortul vostru cu cateva idei. Incep cu o selectie a fursecurilor, aceste prajiturele dragalase, colorate si numai bune de rontait sau de oferit musafirilor.
Sigur ca mai sunt si altele, asadar va invit sa rasfoiti paginile blogului meu si sa cautati tot ce va place. Unele poze nu sunt tocmai graitoare insa promit ca pe masura ce am sa le refac, am sa schimb pozele mai proaste cu altele cat de cat decente. :) Si stati pe aproape, urmeaza retete noi. 

Delicioase, dragalase, desi o sa va cam scoata peri albi. :)


Foarte bune si usor de facut.


Fine, elegante as spune eu.


Fragede, gustoase, aromate.
 

Delicioase, cu aroma de migdale si foarte usor de facut.


Trebuie neaparat incercate si gustate. Nu veti regreta.


Fara coacere, dintr-o compozitie gen salam de biscuiti, aceste fursecuri sau bomboane sau cum vreti voi sa le ziceti, sunt inventia mea proprie si pe care le fac cu mare succes de peste 15 ani.


Delicioase, mai ales daca le lipiti cu putin ganache de ciocolata neagra.


O reteta veche din caietul mamei mele, frumusele, dragalase si de mare efect.


4 comentarii:

  1. Sunt grozave toate, ce pot sa mai zic!! Frumoasa si apetisanta selectie ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. o minunatie...boabele de cafea chiar nu le stiam!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce de bunatati!!! Si mie mi-au facut cu ochiul boabele de cafea! Trebuie incercate!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.