marți, 19 ianuarie 2016

Pariziene cu visine (fara zahar)




Dintre toate variantele de pariziene facute de mine ( branza si stafide mere,  
gem si nucicrema de vanilie sau mac) acestea din urma umplute cu visine mi-au placut cel mai mult si asta pentru ca imi plac tare mult visinele. De aceasta data am folosit indulcitorul natural de la Green Sugar, un indulcitor pe baza de extract de stevie rebaudiana, care are 0 calorii si 0 indice glicemic si nu numai ca e sanatos dar nici nu schimba gustul alimentelor pe care le indulceste.

Ingrediente:
-450 g faina
-100 g indulcitor Green Sugar
-1 ou
-1 lingurita esenta de vanilie
-coaja rasa de la o lamaie
-200 ml lapte
-50 g unt
-1 plic drojdie

Eu am apelat din nou la masina mea de paine, care isi face treaba perfect in locul meu asa ca mi-e mai mare dragul sa o pun la treaba si eu doar sa modelez aluatul pufos, gata crescut fara sa mai pierd timp cu framantatul. Daca nu aveti o masina de paine, dati click pe oricare din variantele de pariziene enumerate mai sus si veti gasi reteta clasica a aluatului de pariziene.
Asadar, pentru prepararea aluatului perfect, se introduc ingredientele in cuva masinii de paine in ordine, dupa cum urmeaza: laptele caldut, untul topit, oul, indulcitorul, coaja rasa de lamaie, esenta de vanilie, faina, drojdia. Se seteaza masina pe programul de framantare si dospire si lasam masina sa-si faca treaba. Intre timp ne ocupam de umplutura de visine.

-400 g visine (din congelator)
-1 lingura cu varf amidon alimentar
-4 stickuri indulcitor Green Sugar

Visinele se amesteca cu indulcitorul si amidonul si se fierb pana se ingroasa ca o budinca. Aluatul se imparte in 14 bucati egale. Se intinde fiecare bucata de aluat intr-un dreptunghi, pe mijloc se pune o lingura de umplutura, se pliaza si se preseaza cu degetele pentru a se lipi aluatul, iar cealalta jumatate se taie in fasii care se infasoara peste partea lipita. Parizienele se ung deasupra cu galbenus de ou, se pun intr-o tava pe hartie de copt si e coc aproximativ 35 minute, pana devin aurii, apoi se scot, se pudreaza cu indulcitor si se servesc.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.