duminică, 9 septembrie 2012

Zacusca cu vinete II



Ieri am facut cateva borcane de zacusca cu vinete, o portie relativ mica, dar suficienta, pentru ca nu suntem noi mari amatori de zacusca. Dar asa, de pofta am facut cateva borcanele. Doar cateva, pentru ca mie nu-mi mai place daca sta prea mult. :) Si inca ceva, aceasta cantitate incape perfect in cratita mea care merge la cuptor, pentru ca in veci n-as sta cateva ore sa amestec in oala sa nu se prinda. Asa, pun frumusel cratita in cuptor, pe treapta a doua, la foc mic si o uit acolo cateva ore, pana scade si se ridica uleiul deasupra. Sigur ca pe margine se mai prinde si cratita arata ca naiba, dar se spala destul de usor si devine ca noua :D.
Reteta se gaseste aici. Am facut tot dupa reteta mea veche, tot din comoditate :) desi as fi vrut sa incerc altceva. Poate la anu'. 




Un comentariu:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.