vineri, 11 aprilie 2014

Tort cu capsuni - Dukan


Blat:
-3 oua
-3 linguri indulcitor Stevia
-1 cutie iaurt activia 0.1%
-1 plic praf de budinca cu gust de capsuni
-4 linguri tarate de ovaz macinate fin
-coaja rasa de la o lamaie
-1 lingurita praf de copt 
-un varf de cutit colorant alimentar rosu

Crema:
-2 cutii iaurt Activia 0,1 cu capsuni
-1 cutie branza Fagaras 3%
-1 plic gelatina
-4  linguri indulcitor

Pt. ornat:
-1 plic budinca de vanilie
-400 ml lapte 0,1%
-2 linguri indulcitor pudra (Stevia/Clio)
-3 capsuni

Albusurile se bat spuma, apoi se adauga indulcitorul si se bat in continuare pana rezulta o bezea lucioasa si tare. Se adauga apoi galbenusurile, iaurtul, si in final praful de budinca amestecat cu taratele si praful de copt. Se amesteca cu o spatula, apoi se adauga coaja de lamaie si colorantul. Se toarna compozitia in tava de tort detasabila, tapetata cu hartie de copt si se coace aproximativ 25 minute la foc mic in cuptorul preincalzit.

Crema:
Gelatina se hidrateaza in lapte si se lasa sa se umfle . Intr-un bol se adauga iaurturile, branza Fagaras si indulcitorul si se amesteca cu mixerul. Se dizolva gelatina (atentie, ea nu trebuie sa fiarba!) si se toarna peste crema de iaurt cu branza. Pe un platou se pune inelul detasabil si se aseaza blatul. Se toarna crema de iaurt si se pune tava in frigider pentru o ora. Intre timp se prepara budinca de vanile pentru ornat. Dupa ce budinca s-a racit, se pune intr-un posh si se orneaza tortul. Din loc in loc se pun felii de capsuni.





4 comentarii:

  1. Meravigliosa!!
    Passo da te a mangiarne una fetta!Mi piacerebbe farla..ma non ho capito la busta del budino, almeno a me viene tradotto così.
    Non bisogna aggiungere la farina?.
    Grazie e buona serata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Grazie per il commento. Pudding polvere è amido di mais, non farina. L'amido è la dieta Dukan cibo tollerato. (Non so se Google ha tradotto correttamente quello che volevo dire. :))

      Ștergere
  2. Indulcitorul stevia,ati folosit doar pudra,sau lichid ? Am inteles ca pudra nu merge la cuptor si fiert!!! Va rog frumos dati-mi un raspuns daca puteti . Multumesc anticipat !!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am folosit indulcitor Stevia pudra, l-am cumparat din Kaufland. Nu stiam ca nu merge folosit in cuptor. Eu l-am folosit, dar in ultimul timp am folosit doar Clio pudra sau Diamant pudra. Oricum e cam aceeasi treaba. Adica Stevia dupa parerea mea e o mare teapa. Daca cititi eticheta, veti observa ca nu difera mult de cea de la Clio. In plus contine extract din Stevia rebaudiana, deci nu e nici pe departe natural cum se spune.

      Ștergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.