miercuri, 12 septembrie 2012

Rulada cu gem de capsuni


Nu este tocmai desertul meu preferat si nici nu sunt ruladele punctul meu forte, dar eu zic ca merge la cafeaua de dimineata. O reteta extrem de simpla, gata in maxim 30 minute.

-4 oua
-4 linguri zahar
-4 linguri faina
+
-1 borcan gem de capsuni
-50 g ciocolata cu lapte

Se bat albusurile spuma tare, se adauga zaharul, se bat in continuare pana se topeste zaharul, se adauga apoi galbenusurile si se mixeaza, apoi se adauga faina, amestecand usor cu lingura de sus in jos. Se toarna amestecul in tava de la aragaz tapetata cu hartie de copt si se coace rulada pe treapta a doua a aragazului, la foc mic maxim 15 minute. Dar dupa 10 minute verificati cu o scobitoare si stati cu ochii pe usa cuptorului ca pe butelie. :) Daca sta prea mult in cuptor devine casanta si nu se mai poate rula. E bine sa taiati marginile care oricum devin mai uscate si sa fiti sigure ca se ruleaza usor fara a se rupe. Eu m-am trezit tarziu si rulada mea s-a crapat la capete.  Se unge blatul cu gemul de capsuni si se ruleaza cu ajutorul unui prosop. Se glazureaza cu ciocolata topita.






11 comentarii:

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.