vineri, 29 mai 2015

Lapte de pasare


-600 ml lapte
-4 linguri zahar (sau cat de dulce va place)
 -2 oua
-coaja rasa de la o lamaie
-esenta de vanilie sau o pastaie de vanilie
-1 lingurita amidon (optional)

Laptele se pune la fiert cu doua linguri de zahar si coaja rasa de lamaie. Ouale se separa si se bat albusurile spuma cu o lingura zahar. In momentul in care fierbe laptele, cu o lingura se formeaza galuste din albusurile batute si se pun in lapte. Se fierb cate un minut pe ambele parti, apoi se scot din lapte. Galbenusurile se amesteca cu o lingura zahar si o lingurita amidon, se adauga putin lapte, apoi tot acest amestec se toarna in lapte. Se fierbe amestecand in continuu, pana se va ingrosa si va capata consistenta unui sos mai subtire. Se adauga esenta de vanilie, apoi se pun toate galustele in lapte. Se lasa sa se raceasca, ideal e sa stea vreo doua ore in frigider, apoi se serveste rece.






2 comentarii:

  1. Am spus de atatea ori ca voi testa reteta si nu mi-am facut timp. Maine, de 1 iunie o sa ii surprind. Multumesc pentru reteta!

    RăspundețiȘtergere
  2. De cati ani ma stiu eu nu am mancat lapte de pasare. Am pus bookmark retetei si o voi incerca cat de curand!

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.