joi, 13 februarie 2014

Pizza Dukan


Dukanei si dukanitze, iata o noua reteta pentru voi. Pizza Dukan. Aparent seamana cu o pizza adevarata. Stiti cum e, seamana....dar nu rasare.... dar va potoleste pofta de pizza mai ales cand ceilalti membri ai familiei infuleca cu mare pofta doua tavi de pizza adevarata. Ei bine, ca sa nu inghit in sec, mi-am facut si eu o pizza Dukan. Simpla si rapida si chiar gustoasa. 

Blat:
-1 ou
-2 linguri cu varf tarate de ovaz
-2 linguri branza degresata
-sare
-1 lingurita rasa drojdie uscata
Topping:
-1 felie sunca slaba de curcan
-1 ciuperca
-5 masline
-2 rosii cherry
-2 linguri branza degresata
-1 lingura iaurt 0,1%
-oregano
-sare
-fulgi de chili (optional)

Pentru blat se amesteca toate ingredientele, iar pasta rezultata se intinde intr-o tava pe hartie de copt si se introduce in cuptorul preincalzit, unde se coace 5 minute. Dupa cele 5 minute, se scoate tava si se aseaza deasupraingredientele pentru topping. Mai intai se unge blatul cu crema de branza amestecata cu iaurt, oregano, chili, apoi se pun deasupra celelalte ingrediente. Se mai pune pizza la cuptor pentru 15 minute, dupa care e gata. 




Un comentariu:

  1. Draga mea Criss am sa stau pe blogul tau toata ziua....
    Am vazut ce Tiramisu ai facut, am vrut sa comentez dar...nu m-a lasat.
    In scchimb aici vad ca pot posta la bunatatea asta de pizza.
    Eu nu tin Dukan dar sunt la dieta si ma mai inspir din retetele tale minunate...
    Am facut si eu o pizza dietetica...daca vrei poti sa o vezi la ine pe blog.
    Te tzuc cu drag !

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.