miercuri, 13 februarie 2013

Rulada cu banane si crema de vanilie



V-am spus eu ca a inceput sa-mi placa sa fac rulade. :) Drept dovada aceasta rulada cu crema de vanilie si banane, pe care am facut-o a doua oara in cateva saptamani. Imi place sa fac rulade pentru ca se pot umple cu diverse creme, in cazul de fata o crema de vanilie, care se poate face cu budinca, cu oua, asemenea cremei de cremsnit, cu unt, frsca sau ce va place. De aceasta data am optat pentru o crema care ii place foarte mult lui Alex si anume crema de la prajitura Krem a la krem. 

Pentru blat:
-4 oua
-4 linguri zahar
-2 linguri ulei
-4 linguri faina
Se bat albusurile spuma, se adauga zaharul si se bat in continuare pana se topeste zaharul, apoi se adauga uleiul si galbenusurile si se amesteca bine, apoi se adauga faina, amestecand usor cu lingura pana se inglobeaza. Se toarna amestecul pentru blat intr-o tava tapetata cu hartie de copt. Eu pentru rulade folosesc intotdeauna tava de la aragaz. Se coace blatul 14 minute (dupa cuptorul meu :) ). In tot cazul cand incepe sa devina auriu pe margini, e gata. Eu niciodata nu aplic metoda cu rulatul blatului intr-un prosop umed, pentru ca am patit-o o data. De atunci las blatul cateva minute sa se racoreasca, apoi desprind hartia si cand rulada s-a racit, pun crema si rulez eventual ajutandu-ma de hartia de copt. 
Pentru crema:
-1 plic crem Ole de vanilie
-220 ml lapte
-200 ml frisca lichida

Se pun toate intr-un bol si se mixeaza pana devine o crema spumoasa . Se pune crema pe blat si se intinde uniform, se pun doua banane si se ruleaza strans. Se pune rulada in frigider o ora dupa care se orneaza dupa preferinta.



20 de comentarii:

  1. Foarte buna!!!!!si mie imi plac tare mult ruladele,mai ales ca se executa rapid.O seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mmm, minunat arata si e tare buna!!Yummy!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. O rulada minunata si ca aspect si ca gust! pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina, n-am dat unfriend nimanui, poate te inseli! Nu ma deranjeaza comentariul tau, fiecare este liber sa isi exprime parerea liber, chiar si pe blogul meu! Sincer, verifica Facebook-ul, nu ti-am dat unfriend!
    O zi si o primavara superba!
    Diana

    RăspundețiȘtergere
  5. Tiene que estar delicioso, me encanta. Saludos desde España

    RăspundețiȘtergere
  6. a iesit super, o combinatie buna si uniforma, o felie si aici daca a mai ramas :D

    RăspundețiȘtergere
  7. bravissima e complimenti per il tuo blog.
    Le ricette sono favolose.
    A presto.
    Inco

    RăspundețiȘtergere
  8. Draga mea, "Crem Ole"? Ti-ai facut blog culinar si nu-ti poti prepara propria crema de vanilie? Promovezi aditivii cancerigeni! Rusinos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga "Anonim", daca ai avut curiozitatea sa rasfoiesti paginile blogului meu, probabil ai observat printre sutele de retete ca am cateva variante de crema de vanilie preparate de mine. Dar se intampla uneori sa fim presate de timp, sau pur si simplu sa fim si noi mai comode si mai apelam la soltii de criza. Apropo, crema aceasta e arhicunoscuta si e crema celebrei prajituri Krem a la krem. In caz cs nu stiai, da o cautare pe Google. Apropo, la fel de rusinos mi se pare si faptul ca iti ascunzi identitatea comentand pe bloguri ca si "ANONIM".

      Ștergere
    2. Draga Cristina, parerea mea este ca nu avea rost sa-i raspunzi acestui anonim care se vede clar ca este total afon/a la domeniul prajiturilor si habar nu are despre ce este vorba in propozitie/reteta....rusinos este modul in care a comentat....saaaauuuu mai este o varianta :) este atat de invidios pe tine incat doar asa a gasit de cuviinta sa reactioneze :* (la mine apare anonim pentru ca trebuia sa ma loghez pe contul meu si n-am mai vrut sa pierd vremea :D asa e cand imparti calculatorul) Carmen

      Ștergere
    3. Anonimo, nah că și eu urăsc aditivii și-i evit cât pot, însă ieri am folosit pentru colorarea unei glazuri royal icing COLORANT ALIMENTAR. 3 culori chiar. :))
      Ai un caracter... să ferească Sfântu! Te-ascunzi ca și porcu-n cucuruz și de-acolo spurci. Crede-mă pe cuvânt că asta e mult mai rușinos decât să folosești o dată la 800000 de ani aditivi.
      Sărbători faine, și să-ți dea Domnu doar preparate naturale pe masa de Sărbători! :))))

      Ștergere
  9. Buna, cu ce ai ornat deasupra ?

    RăspundețiȘtergere
  10. Am acoperit rulada cu ciocolata, dupa care am trasat dungile acelea cu frisca.

    RăspundețiȘtergere
  11. Praf de copt nu se pune ??

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.