vineri, 15 iunie 2012

Clatite cu branza sarata



Mi-am amintit intr-o seara de anii adolescentei mele, cand mergeam la prietena si colega mea de clasa la tara si mama ei ne facea cele mai bune clatite cu branza pe care le-am mancat vreodata. Si am facut si eu cateva, mai ales ca am primit si niste cas de oaie pe care l-am dat pe razatoare si am adaugat putina sare. Sigur clatitele mele au iesit putin mai dietetice, pentru ca nu le-am prajit in ulei ci in tigaia de teflon, insa au fost foarte bune.  
Iarasi, reteta nu cred ca are rost sa mai scriu. Oricine stie sa faca clatite si fiecare are reteta proprie (mai mult sau mai putin dupa ochi ;) ) In rest cred ca imaginile sunt destul de explicite.

 




7 comentarii:

  1. arata demential! Clatitele cu branza sunt preferatele mele!Pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Te ha quedado de lujo una exquisitez,abrazos y abrazos.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hú de szépek a palacsintáid!!!!Ezt a változatot kipróbálom,tényleg miért eszünk mindig édeset!!!Köszi!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Cristina, ai un blog foarte dragalas, felicitari! vreau sa fac si eu clatitele, dar voi adauga si marar :)

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.