sâmbătă, 26 ianuarie 2013

Chiftelute in aluat


Am tot vazut pe mai multe bloguri aceste chiftelute si azi neavand chef de gatit ceva mai pretentios :D si in speranta ca ma scuteste Alex de un drum la McDonalds :D , le-am facut. Au iesit foarte bune insa la Mac tot a trebuit sa dam o fuga :D. 

Pentru aluat:

-500 g faina
-125 ml lapte
-125 ml apa
-25 g drojdie sau 1 plic drojdie uscata
-1 lingurita zahar
-1 lingurita sare
-3 linguri ulei de masline

Din ingredientele de mai sus se framanta un aluat ca si cel de paine. Se lasa la dospit o ora, dupa care se imparte in bile 16 egale. 

Pentru chiftelute

-500 g carne tocata amestec vita-porc
-3 linguri pesmet
-1 oua
-1 cartof
-1 ceapa mica
-2 catei de usturoi
-sare, piper

Se amesteca toate ingredientele si se formeaza 16 chiftelute. In mijlocul fiecarei chiftelute se pune un cubulet de cascaval. Fiecare chifteluta se inveleste in aluat si se aseaza intr-un vas termorezistent uns cu unt si tapetat cu faina. Se ung cu galbenus de ou si se presara deasupre seminte (in, susan, chimen, etc.) Se coc chiftelutele 40-45 minute. Se servesc cu sos picant, ketchup si un pahar de bere.








7 comentarii:

  1. Cred ca sunt grozav de bune!Arata foarte bine!Pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce frumos le-ai ascuns tu acolo! Foarte bun!

    RăspundețiȘtergere
  3. Muy rica!. Algo parecido lo hago yo y se llama pizza monkey bread, si quieres pasarte por mi blog wwwcosasdesofia.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  4. Vai ce m-ai pacalit! am crezut ca e paine din aia floare, nu ma gandeam ca ai facut paine cu surprize! :)))))) Foarte originala ideea!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte, foarte bune sunt..Stiu asta pentru ca le-am pregatit si eu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc dragelor. Nu stiu ce are blogul meu, merge tare greu, astfel ca n-am reusit sa raspund fiecarui comentariu in parte.

    RăspundețiȘtergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.