vineri, 31 ianuarie 2014

Placinta cu branza sarata


Ar fi trebuit sa fie o placinta frumos rasucita si sa arate mai bine, dar aluatul a crescut prea mult si mi-a iesit mai degraba o paine umpluta cu branza sarata. Oricum a fost foarte buna si Alex a mancat cu mare pofta din placinta. Reteta am vazut-o in Caietul cu retete al Violetei si mi-a placut cum arata. Insa eu nu m-am priceput atat de bine la invartit placinta. Am pus si o cantitate aproape dubla de branza fata de cea indicata de Violeta. Ea a pus cas, eu am pus branza framantata. Nu stiu daca asta a fost cauza sau pur si simplu nu mi-au iesit mie "rasucitele". Dar nimeni nu s-a plans. :D

Reteta o scriu maine, acum nu mai am chef. :) In esenta e un aluat asemeni celui de paine, umplut cu branza framantata, amestecata cu ou batut. Eu n-am pus marar ca n-a vrut Alex. 
Aluat:
-200 ml lapte
-100 ml ulei
-600 gr faina
-1 lingurita zahar
-1/2 lingurita sare
  -1 plic drojdie uscata dr. Oetker

Umplutura:
-500 g branza framantata
-1 ou





4 comentarii:

  1. Ma bucur ca ai incercat-o, las ca tot frumoasa este si important e ca a fot gustoasa! Dupa cum vad eu din poze clar cantitatea de branza a fost prea mare, daca era mai putina o rasuceai mai usor. tipul de branza clar nu conteaza, eu izic ca doar cantitatea a fost de vina. Aluatul e tot acelasi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vio, si la aluat am mai umblat. N-am pus apa minerala ci lapte, in rest am cam pastrat ingredientele. Dar cred ca l-am lasat sa creasca prea mult. A iesit ca o paine foarte pufoasa, cred ca se si vede in poza Si branza a fost 500 g, daca nu si mai multa....Aveam branza framantata dar facuta din cas de vaca si congelata.

      Ștergere

Multumesc pentru sfaturi, sugestii, comentarii decente. Mesajele anonime, indecente, injurioase nu vor fi publicate.